Суббота, 28.06.2025, 02:13Приветствую Вас Гость | RSS
Донецкая школа № 64
Меню сайта
Категории раздела
9 класс [39]
10 класс [39]
11 класс [38]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов


Главная » Файлы » Дистанционное обучение 9-11 класс » 9 класс

История Украины. Урок 5
16.09.2014, 11:48

История Украины

Урок №5

Тема:  Урок узагальнення

Мета: Виявити рівень засвоєння фактичного  матеріалу, знань понятійного матеріалу. Перевірити  ступінь сформованості  умінь узагальнювати і  систематизувати отримані дані.

Віберіть на свій роздум один із варіантів та відповіді пришліть на  адресу: don.school64@yandex.ua

1 варіант

1 рівень (кожне завдання 0,5 б. Всього  2 бали)

1. Річ Посполита-це:

   А.Литовське князівство;        Б. Польсько-Литовська Держава;

   В. Польська Держава;             Г. Польсько-Литовсько-Руська

2 Національно-визвольна війна українського народу під керівництвом Б.Хмельницького почалась у:

   А. 1656 р;    Б. 1648 р;  В. 1649 р;       Г. 1696 р

3. Укажіть призвище автора «История Малой России»

       А. Цертелев;   Б. Срезневский; В. Маркевич;Г. Бантиш- Каменский

4. Укажіть назву твору, в якому невідомий автор доводив, що саме Україна була законною спадкоємицею Київської Русі.

    А «Історія Русів»  б. «історія Малоросії»  В. Історія Малой Росії

ІІ рівень (3 бали)

1.Встановіть відповідність щодо загарбаних територій України (0,25 за відповіднісіть . всього1 бал)

1. Літва                                    1.Галичина, Західна Волинь

2. Польща                               2. Східна Волинь, Поділля,     Полісся, Подніпров’я

3. Угорщина                           3.Чернігово-Сіверщина

4. Московія                             4.Північна Буковина, П ридунайські землі

                                                 5.Закарпаття

 

2.встановіть відповідність (0,25 за соответствие. всього1 бал)

1.Цертелев М

2.Срезневский І

3.Маркевич М

4.Доленга-Ходаковский

А. «История Малой России»

Б. «запорожская старина»
в. Етнограіфічно-збиральницькі подорожі

Г «Історія Малоросії»

Д. «опыт собирания старинных малороссийских песен

3. розкрийте поняття: етнографія.   

ІІІ рівень (з бала) Виберіть одне із запропонованих завдань

1. заповніть таблицю «етапи нацвіональноговідродження та їх характеристика»

академічний

культурницький

політичний

 

 

 

2. чим відрізняється поняття «українська нація» від українського етносу»?

 

ІV. Рівень( 4 бали) завдання на вибір

1. Поясніть, що малося на увазі під соборністю українських земель в ХIХ в. Чи існує дане поняття зараз? Як воно інтерпретується?

2. Уявіть, що ви журналіст і вам необхідно узяти інтерв'ю у одного з представників українського національного відродження ХIХ в. З ким бі ви зустрілись. Які питання ви б йому задали?

2 варіант

1 рівень (кожне завдання 0,5 б. Всього  2 бали)

1.Берестейська  унія-це:

    А. Збірник наказів;               Б. Союз, об’єднання держав;

    В. Наказ короля;                    Г. Об'єднання релігій;   

2.     В якому році було вперше вжито термін „Україна”?

   А. 1125;  Б.1187;  В.1223;   Г.1240

3. Про кого йде мова?. «Понад 10 років він збирав український фольклор. Підсумком роботи стала публікація збірки «опыт собирания старинных малороссийских песен»

      А. Цертелев;   Б. Срезневский; В. Маркевич;Г. Бантиш- Каменский

4.   5 томне видання, де описується велика роль не правителя, а головоної верхівки суспільства, що відстоювала авономію   

    А «Історія Русів»  б. «Історія Малоросії»  В. Історія Малой Росії

ІІ рівень (3 бали)

1.Установіть відповідність між давньоруськими князями та пов’язаними з ними подіями(0,25 за відповідність . всього1 бал)

А. Святослав                                        1. ініціював з’їзд князів в Любече

Б. Володимир Великий                      2. розгромив хозарський каганат

В. Ярослав Мудрий                           3. уклав перший звід права „Руська правда”

Г. Володимир Мономах                     4. впровадив християнство, як державну релігію           

                                                             5. утворив Галицько – Волинську   державу  

2            Співвіднесіть поняття та їх значення:            

1. Спільнота людей, що історично склалася та має соціальну цілісність і оригінальний стереотип поведінки

А) народність

2. мовна, територіальна, економічна і культурна спільнота людей, що склалася історично.

Б) нація

3. Конкретно-історична форма спільноти людей, об'єднаних єдиною мовою і територією, глибокими внутрішніми еконо­мічними зв'язками, певними рисами культури і характе­ру

В)   етнос

4.Процес пробудження самосвідомості народу

 

Г) народ

 

Д)націо­нальне відродження.

3        розкрийте поняття: «національна ідея»                                                

ІІІ рівень (з бала) Виберіть одне із запропонованих завдань

1. заповніть таблицю «видатні етнографи та фольклористи»

Прізвище

Дата дослідження

Зміст роботи

1.
2
3

 

 

2. Виділіть основні  ідеї української слов’янофільської та панславістської теорій

 

ІV. Рівень( 4 бали) завдання на вибір

Яке значення утвердження ідеї соборності українських земель?

2. Уявіть, що ви журналіст і вам необхідно узяти інтерв'ю у одного з представників українського національного відродження ХIХ в. З ким бі ви зустрілись. Які питання ви б йому задали?

Категория: 9 класс | Добавил: Правитель_Бабаколэнда
Просмотров: 524 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz