Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлов
Английский язык
| 11.09.2014, 10:13 |
ПІДРУЧНИК О.Карпюк “English 11”. Рівень стандарту
№
|
розділ,
тематика
|
мовленнєві
функції
|
мовленнєві зразки
|
лексика
|
Грама-
тика
|
Читан-
ня
|
Аудію-ван-ня
|
Гово-ріння
|
Пись-
мо
|
1
|
Introduc-
tor
y Review
Вивчення англійської мови.
Англійська мова – мова міжнарод-
ного спілкування.
|
- описувати проблеми, досягнення, виявляти
їхні
причини та наслідки;
- знаходити схожі риси та відмінності в мовах
|
Learning
English
requires …
If you really want you
have to /
should …
|
|
|
PB ex.4, p.4; ex.5, pp.6-8
|
PB ex.1,
p.4
|
PB ex.2,3, pp.4-5; ex.4b, p.6;
ex.6, p.8
|
|
2
|
Revision
of Tense Forms
(in Present, Past and Future)
|
PB ex.1,2,3,4, pp.9-11; ex.6, p.12
|
|
|
PB ex.5, p.11;
ex.7, p.12
|
3
|
I’ve just
finished
a short
language
course.
Actually,
it was
great!
It just
takes
time to
adjust.
|
|
PB ex.1, p.13
|
|
PB ex.2, p. 13; ex.4a, p.14; ex.5, p.15
|
PB ex.3, 4b,c, pp.14-15
|
4
|
|
|
Both
English
and
Ukrainian
belong
to the …
This sound
is not always spelt or
read the
same way.
|
|
|
PB ex.2, 3, 4, pp.16-18
|
|
PB ex.6, pp.18-19
|
PB ex.1, p.16
|
5
|
Unit 1
BEING A STUDENT
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Словники.
|
- описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини та наслідки;
- обговорю-
вати перспективи, давати
поради, реагувати на поради інших, аргументу-
вати свою точку зору;
|
If you take responsibility
for your own learning you’ll…
If you want to improve your chances of …
you should …
|
a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for)
|
1st Conditional (Revision)
|
PB ex.2, 3, pp.20-23; ex.5, p.6;
|
Текст ‘Indepen-
dent Language Learning’
pp.20-21
|
PB ex.1, p. 20;
|
PB ex. 4, p.23;
|
6
|
to take / pass the exam
Study or learn?
Learn or find out?
|
|
PB ex.5,6a,b, pp.23-25;
Vocabulary Point, ex.2,3, p.26
|
|
PB ex.6c, p.25
|
PB ex.1, p.26
|
7
|
Unit 1
BEING A STUDENT
Підготовка до іспитів.
Гендерний фактор у навчанні.
Міжнародні іспити з англійської.
Оцінювання.
|
- підтриму-
вати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлю-
вання співрозмо-
ників або змінюючи тему розмови;
- підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висло-
люючи ставлення до розглянутої проблеми
|
It’ll be boring unlessGarycomes.
Carl won’t go to the party even if you beg him.
|
|
1st Conditional (Revision)
|
PB ex. 1,2 p.27 Grammar Points, pp.27-28;
|
|
|
PB ex.3,4,5, p.28
|
8
|
You should turn your phone off when you study. Eating fish can help you perform better in tests.
|
assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of)
|
|
PB ex.2a, p.29; ex.3, p.30;
|
PB ex.4,5, p.30
|
PB ex.1,2b, p.29;
|
PB ex.2,p.29
|
9
|
Do you think you managed to do enough to pass?
|
PB ex.1a,p.11
|
|
PB ex.1,2,3, 4, p.31-32
|
PB ex.4, p.32
|
10
|
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу
|
PB ex.1, p.33; ex.4a, pp.35-36
|
|
PB ex.2,3a, 3c, pp.34-35;
ex.4b, p.36
|
PB ex.2, p.34;
ex.3b, p.35
|
11
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
Робота над проектом ex.5, p.37
|
12
|
|
|
Проведення дебатів ex.6, p.38
|
|
Категория: 11 класс | Добавил: Правитель_Бабаколэнда
|
Просмотров: 524 | Загрузок: 0
| Рейтинг: 4.0/1 |
|
|