Украинский язык
Уроки 3-4
Тема: Повторення вивченого в початкових класах. Частини мови, основні способи їх розпізнавання, правопис. РМ № 2 Текст, його ознаки. Докладний усний переказ тексту
Мета: повторити відомості про частини мови, основні способи їх розпізнавання, удосконалити навички учнів розпізнавати частини мови; розвивати усне і писемне мовлення школярів, уміння узагальнювати й систематизувати здобуті знання;виховувати інтерес учнів до уроків української мови.
Структура модуля
І. Актуалізація опорних знань.
Завдання: розглянути слова.
ведмежатко
двері
|
красивий
мамин
|
я
йому
|
ходити
замилуватися
|
красиво
швидко
|
- Які завдання з ними можна виконати?
- За якими ознаками ці слова поділено на групи?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів.
Учитель.
Діти, ви прийшли на урок з різним настроєм. У вас виникають питання: легкою чи важкою буде тема уроку? Яку оцінку ви отримаєте на уроці? Щоб створити ситуацію успіху на уроці наші менеджери підготували рекламу.
Зразок реклами
Шановні учні 5 класу!
Сьогодні ви маєте можливість відвідати урок української мови, на якому ви матимете можливість повторити пройдений матеріал, попрацювати у групах та колективно. Ви отримаєте від уроку тільки позитивні емоції! Жоден учень не піде з поганою оцінкою!
|
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.
Учитель.Сьогоднішній урок української мови – це місток між вивченим вами у початкових класах і тим, із чим ви будете знайомитись у подальшому навчанні.
Сприйняття і створення учнями навчального матеріалу.
1. Інтелектуальна розминка.
- Скласти цифровий ряд: іменник – 1, прикметник – 2, займенник – 3,числівник – 4, дієслово – 5, прислівник – 6.
Впевненість, відповідальність, успішний, навчитися, наполегливість, він, багато, проявити, добре, розуміти, два, самостійний, п’ять, надійний, ви, сто.
1, 1, 2, 5, 1, 3, 6, 5, 6, 5, 4, 2, 4, 2, 3,4.
2. Самостійна робота.
- Використовуючи прикметники та дієслова скласти словник « Позитивні особисті якості».
Відповідальний
Наполегливий
Замислюється
Уважний
Старанний
Цікавиться
Надійний
Рішучий
ІV. Закріплення нового матеріалу.
Вправа « Закінчіть речення».
« На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим ( найцікавішим, найкорисливішим ) було…»
V. Домашнє завдання.
Скласти завдання для перевірки з теми « Частини мови » ; заповнити анкету « Мої сильні та слабкі якості на уроках української мова». |