Пятница, 27.06.2025, 22:23Приветствую Вас Гость | RSS
Донецкая школа № 64
Меню сайта
Категории раздела
5 класс [31]
6 класс [28]
7 класс [28]
8 класс [32]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов


Главная » Файлы » Дистанционное обучение 5-8 класс » 5 класс

Украинская литература Уроки 3-4
19.09.2014, 11:24

Украинская литература

Уроки 3-4                                                                              

Тема: Протиставлення добра - злу, людяності егоїзму у казці „Мудра дівчина". Виразне читання казок. (Конкурс на кращого читця казки)

Завдання: - повторити жанри усної народної творчості;  

-         розвивати творчі здібності учнів;

-         виховувати любов до рідного краю, культури рідного народу, інтерес до УНТ і гордість за талановитий український народ, який залишив нам таку багату спадщину.

Тип уроку: урок-гра

Структура модуля

1 м-м

I. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ

Тема сьогоднішнього уроку «Протиставлення добра - злу, людяності егоїзму у казці „Мудра дівчина". Виразне читання казок. (Конкурс на кращого читця казки)»

Мета уроку - розширити знання з УНТ, вдосконалити навички виразного читання текстів художнього характеру, розвивати усне мовлення, показати деякі тонкощі у створенні дитячих книжок.

Обирається журі з 3-4 учнів, які визначать найактивніших, найталановитіших. На дошці плакат - маршрут " Країна Народної Мудрості".

Станції: Казкова

Учитель.

-Діти, сьогодні у нас незвичайний урок - це урок-подорож до чудодійної Країни Народної Мудрості. Перед вами маршрут, де визначено станції, до яких ми потрапимо потягом. Треба бути дуже уважними і пам'ятати, що з однієї станції до іншої ми рушимо тільки в тому випадку, якщо справимось з усіма завданнями, які приготувала для нас казкова фея. Вона прислала до нас свого учня-пажа, який допомагатиме у нашій подорожі.

-Отже, сідаймо зручніше, і наш потяг з великою швидкістю везе до  станції - Казкової.

Увага! Станція " Казкова".

Придивіться уважно, чи не знаєте ви цих казкових героїв?

Учні показують пантоміму з казки " Мудра дівчина" (фрагмент зустрічі батька за Марусею, як дівчина відгадує загадку пана).

-Аж ось ще казкові герої, хто вони? (Фрагмент казки " Названий батько", коли йде старець з торбою і приходить до синів. Як його зустрічають)

Діти відгадують героїв.

-Молодці, діти, але ще ми не можемо їхати далі, світлофор червоний, а до нас завітав художник - ілюстратор. Постарайтесь вгадати, до яких казок він намалював ці ілюстрації.

-І з цим завданням справились. Але світлофор горить червоним кольором. Треба інсценувати фрагмент казки про тварин (за вибором). Отже, зробімо визначення, що таке народна казка. А чому вони називаються усними народними?

-А на які основні групи поділяються казки? (Про тварин, фантастичні, казкові).

-Молодці, діти! Зверніть увагу на світлофор. Що означає зелений колір? (Путь відкрито). Тож поспішаймо до наступної станції.

2м-м

III. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Учні  читають казку «Мудра дівчина» (дитяча лічилочка розподіляє частини тексту між учнями класу так, щоб один учень читав 1-1,5с)

2. Гра «Мозаїка»- кожен учень переказує частину, яка була ним прочитана,

а «помічники учителя» роблять висновки:

-Погано, що…

-Добре, що…

3. Ф  І  З  К  У  Л  Ь  Т  Х  В  И  Л  И  Н  К  А .

4.Ілюстрація до казки. Пояснення виконання роботи.

Пригадайте правила створення сюжетного малюнка (Головні герої повинні розміщуватись у центрі…).

ПАМ’ЯТКА:

1). Малюй спочатку олівцем, а потім фарбами.

2). Зображуй на малюнку головне.

3). При  зображенні героїні казки «Мудра дівчина» використовуй знання

про національний одяг та побут українського народу.

4). Намагайся  зробити ілюстрацію яскравою.

5). Передай у малюнку характер кожного героя.

6). При розфарбовуванні великих деталей користуйся фарбами, невеличких - олівцями ,фломастерами.

5. Самостійна робота учнів. (Індивідуальна допомога тим, хто цього потребує).

6. Колективна перевірка. Підсумок учителя

3м-м

7. Колективна робота. Ознайомлення з пам’яткою «Виразне читання казок»

8. Виразне читання казки «Названий батько».

9. Оцінка читання членами журі, корекція оцінок учителем

VI. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання.

1. Підготувати перекази казок в особах.

2. Поміркуйте, чому в різних народів світу є казки подібного змісту.

3. Які типові слова для зачину використовують в українських народних

казках.

Категория: 5 класс | Добавил: Правитель_Бабаколэнда
Просмотров: 476 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz