Математика 3-А
Урок №7
Тема. Названия чисел при умножении. Таблица умножения чисел 2 и 3. Решение составной задачи на два действий разной степени
Нахождение значений выражений с действиями разной степени. Решение составной задачи, которая содержит действие умножения. Календарь. Век
Задание №1
3 · 7 = 21
3 – первый множитель
7 – второй множитель
21 – произведение
ВСПОМНИ ТАБЛИЦУ УМНОЖЕНИЯ НА 2 И 3!!!
Задание №2
Реши примеры:
2 · 2 + 7 3 · 4 + 32 2 · 6 – 7 2 · 8 + 16
3 · 3 + 26 3 · 5 + 16 3 · 7 – 9 3 · 9 + 0
Задание №3
Задача:
В Олі було 6 купюр по 2 грн. Вона купила зошит за 3 грн. Скільки грошей залишилося в Олі?
*Скільки ще таких зошитів може купити Оля на гроші, що в неї залишилися? (ответь одним действием)
Задание №4
Задача:
Господарка купила шість сіток картоплі, по 3 кг у кожній, і 5 кг капусти. Скільки всього кілограмів овочів купила господарка?
Задание №5
Реши примеры:
3 · 5 + 6 2 · 7 – 8 2 · (12 – 4)
3 · 6 – 18 3 · 3 + 29 2 · (2 + 7)
Задание №6
Задача:
Семеро дівчат вишили по три рушники, а одна дівчина вишила 4 рушники. Скільки всього рушників вишили дівчата?
Задание №7
Розглянь будь-який календар. Пригадай.
Месяц имеет 30 дней или 31 день. В феврале 28 или 29 дней. Год, в котором февраль имеет 29 дней, називають высокосным.
Дай відповіді на запитання. (письменно)
1) Скільки місяців має рік?
2) Скільки місяців мають по 31 дню?
3) Яке сьогодні число? Який день; місяць?
4) Скільки днів триває літо; осінь?
5) Із скількох пір складається рік?
6) Скільки місяців триває кожна пора року?
100 років — це століття. |