Математика 3-А
Урок №5
Тема. Сложение и вычитание двузначных чисел с переходом через десяток. Решение и составление уравнений. Литр.
Сложение двузначных чисел с переходом через десяток.
Решение уравнений на нахождение неизвестного уменьшаемого. Решение задачи двумя способами.
Задание №1
Реши уравнения с проверкой:
х + 15 =74 32 + х =80 х – 8 = 21
63 – х =24 х – 8 = 21 х – 21 = 8
Задание №2
Розглянь малюнок і дай відповіді на запитання.
1) Яка місткість бака і двох чайників разом; чайни-
ка і бідона?
2) На скільки літрів рідини більше містить бак, ніж
три чайники?
3) На скільки літрів менша місткість глечика, ніж
чайника?
Задание №3
Реши задачу:
Маса статуї 45 кг. Для її виготовлення викорис-
тали 2 кг олова, 5 кг цинку, а решту становила мідь.
Скільки кілограмів міді використали?
Задание №4
Реши задачу:
З трьох кущів зібрали 96 кг смородини. З од-
ного куща зібрали 29 кг, з другого — 32 кг. Скільки
кілограмів смородини зібрали з третього куща?
Задание №5
Реши примеры:
16+(46+29)=
28+25+28=
44+(19+18)=
15+(38+28)=
27+(18+36)=
19+(16+18)=
36+(28+29)=
37+27+17=
16+28+37=
19+29+39=
54-8-8=
71-26-26=
95-(34-27)=
32-4-19=
43-19-19=
52-(46-39)=
81-8-26=
77-39-9=
32-5-8=
67-49-9=
Задание №6
За малюнком і коротким записом склади задачу
про виїзд автомобілів з таксомоторного парку.
Було — 40 авт.
Поїхало — 2 і 3 авт.
Залишилося — ?
За схемами розв’яжи задачу двома способами.
1-й с п о с і б: (c – c) – c
2-й с п о с і б: c – (c + c)
Задание №7
Реши примеры:
25 + 10 + 7 17 + 51 9 + 9 + 82 48 + 25
13 – (18 – 9) 54 + 28 68 – 20 – 9 33 + 19
Задание №8
Задача:
Побудуй у зошиті прямокутник зі сторонами
2 см і 9 см. (при помощи карандаша и линейки).
Знайди периметр цього прямокутника. |